CST1 * celebrat al CET

Torredembarra 15 setpAlbert Hermoso i "Quilate 32,53%" van guanyar la prova gran del concurs de salt celebrat diumenge passat al Club d'Equitació Torredembarra.

El recorregut d'Albert Hermoso va ser l'únic sense falta a la prova d'1,30. La segona i tercera posició, amb un enderroc cadascun,  van ser per a Marc Boncompte amb "Brentor Mail de Champion" i Núria Lladonosa amb "Icaro LB" respectivament.

Tres recorreguts sense falta van encapçalar la classificació de 1,20, la guanyadora va ser Ariadna Aliberch muntant a "Vulcain de Quarts" que ja venia de quedar tercera en 1,10. La segona posició va ser per Marçal Piró amb "Kira HDB" i Albert Hermoso amb "Nuno Wonderland Z" va ser tercer. Emma Escribano amb "Breaking New de Pravia" i Paula Fuentes amb "Kantor de Jazz" van ocupar la primera i segona posició de 1,10.

Pol Alaminos amb "Porteña" va ser el guanyador de la prova d'1 m realitzant el millor crono dels recorreguts que van finalitzar sense falta. Clara Capdevila i "Nit", Gisela Masdeu amb "Dorito" i Marc Martínez amb "Manhatan" van ocupar les tres primeres posicions de 0,90. Les mateixes que a 0,80 van ser per Ariadna Jove amb "Gerbe-M",  Pep Pol Guinart amb "Aretta SR" i Ines Bobrzynski amb "Wendy Kemkebos".

Durant la jornada també es van disputar proves de 0,60; 0,40 i 0,20 per als genets més novells.