Èxit de participació en el concurs benèfic de l'OPEN

openEl dissabte i diumenge es va celebrar la V Edició del Trofeu Benèfic de l'Open Sports Club, a les seves instal·lacions del Prat de Llobregat. Enguany els beneficis han estat destinats a la Fundació Cardiodreams.

En ambdues jornades es van celebrar tres proves oficials disputades sota barem A amb cronòmetre, més quatre complementàries. Primitivo Nieves i "Calukia Mail" van guanyar dissabte la prova gran i Gonzalo de Almeida amb "High Power" ho feien diumenge. Marta Gras amb "Jeanne" i Elisabeth Goyoaga amb "Island Temptation Van'Tzano" van ser segona i tercera el primer dia de concurs, mentre que Xavier Cebria amb "Genessis" i Cristina Rodríguez amb "Polar" ho van ser diumenge.

Les tres primeres posicions a la prova d'1,20 de dissabte van ser per Cristina Rodríguez amb "Polar", Elisabeth Goyoaga amb "Desdemona del Sol" i Sergi Fosalva amb "Emir Van", aquestes mateixes posicions les van ocupar al dia següent Carmen Matamalas amb "Footlose", Colombre Clair amb "Chirac" i Sara Iranzo amb "Licantos". Victòria per Elisabeth Goyoaga muntant a "Garcia van de Gestelhoeve" en la prova d'1,10 de dissabte mentre que Rocio Palerm i "Annel Z de Champion" feien el mateix diumenge. Delia Valle amb "Hallifax C" va ser segona en les dues jornades i la tercera posició va ser per a Sandra Fortuny amb "Cohen" dissabte i  diumenge per Paula Pot amb "Vitalitte Courcelle".

Abril Matamala amb "Lluna" Marta Cuenca amb "Boa Island Fox" i Daniela Barba amb "Nougat" van ser les guanyadores d'1 m, 0,90 i 0,80 respectivament  la jornada de dissabte. La victòria diumenge a aquestes proves va ser per Irina Crusat amb "Nicottine des Coteux", Vega Sobrino amb "Silken Shadow" i Carla Artiga amb "Lucia".