Girona i Lleida gaudiran del salt d'obstacles

salto11Club Escola Hípica Tàrrega i Club Hipic Omega de Girona celebraran el pròxim diumenge un concurs territorial de salt, categoria 0 *

Les proves oficials en tots dos concursos seran d'altures compreses entre 0,60 i 1,20. Dues proves complementàries de 0,40 i 1,30 es disputaran en Omega, mentre que Tarrega tindrà únicament la de menor altura per als genets més novells.

Griselda Cristòfol presidirà el jurat de Tarrega, juntament amb Jordi Bortolo que assumirà les tasques de delegat federatiu. Com encarregat de dissenyar els diferents recorreguts assistirà Albert Bernat. En el concurs de Girona Claire van Gelder serà el president del jurat, Alejandro Zunszain dissenyarà els recorreguts i Leonor Brozgol acudirà com a representant de la FCH.