Nou Concurs de Salts Nacional a la pista olímpica del Polo

Gabriela Roger con AspenProssegueix l'atapeïda agenda esportiva de Reial Club de Polo de Barcelona amb la disputa, el proper cap de setmana, d'un nou CSN2* a la pista olímpica de l'entitat barcelonina.

Ja està confirmada la participació de gairebé 200 binomis de tot Catalunya que competiran en les diverses proves diàries.

Gonzalo de Almeida, Ma Dolores Zambrano, Alejandra Fransitorra, Eduardo de Aysa, Raquel Gatell, Virginia Graells i molts altres prendran part en aquest esdeveniment que es disputarà al llarg de tres jornades.

En aquesta ocasió el director tècnic de la competició serà Luis Jesús González Molina, encarregat de dissenyar els traçats de les distintes proves. A més de les competicions oficials amb altures sobre 1,10, 1,20 i 1,30 m, està prevista la celebració d'altres quatre proves complementàries diàries d’altures  que oscil·laran entre 0,40 i 1,00 m per a cavalls i genets novells.

El concurs començarà el divendres al matí i es correrà de forma contínua al llarg de les tres jornades. Els horaris i ordres de sortida podran consultar diàriament a la pàgina web de Reial Club de Polo de Barcelona (www.rcpolo.com).

Diumenge al migdia tindrà lloc el Gran Premi, prova més important d'aquest certamen. L'accés a les instal·lacions esportives estarà obert a tots els aficionats.