Glòria Checa va guanyar el GP del CSN2 * del Polo

Gloria Checa con TEs Minotais. novL'amazona eivissenca muntant a T'es OK Minotais va resultar invencible en el desempat del Gran Premi del CSN2 * que es va disputar aquest cap de setmana al Reial Club de Polo de Barcelona.

Checa va ser la més ràpida, sense penalització, dels nou binomis que van accedir a l'desempat. Carola Pont, també sense enderroc, va ser segona amb Harlosegaards Rubina, mentre Elizabeth Goyoaga muntant a Cincin Z va ser tercera.

A la prova sobre 1,30 m de dificultats progressives es va imposar Oriol Arjona, muntant a Naval M, mentre Ignacio Martínez de el Polo amb Ulysse du Carroil va ser el millor de la prova de dificultats progressives sobre 1,20 m.

Les proves oficials van concloure amb la de 1,10 m, dues fases especial, i el triomf de Nicole Kulacova muntant a Castellana Marq.

La competició, que va comptar amb la participació de dos-cents binomis, va començar el divendres amb el triomf d'Álvaro Zambrano, muntant al seu infal·lible Wibowee. El genet del Polo es va emportar la primera gran del CSN2 * imposant-se a les seves vint-i-nou contrincants en un recorregut dues fases especial sense penalització i millor crono. A la prova sobre 1,20 m -baremo  2 fases especial, va guanyar Oriol Arjona muntant a Naval M i Alejandra Gasso, amb Dixi PR, va ser la millor en 1,10 m.

Álvaro Zambrano va tornar a ser el millor en la prova gran de dissabte no tenint rival amb Wibowee en la prova d'1,30 m, un barem A amb cronòmetre.

Carlos Mercè, també del Polo, muntant a Erkina Heather, va guanyar la prova d'1,20 m, i Gabriela de Aysa amb Ibar del Maset va ser la millor de 1,10 m.

Fotos: Celeste Ribo