Tres-cents cavalls de dotze nacions participen al CSI2 * del RCPB

Gabriela Roger con ASpenAquest cap de setmana es completa la Ruta de Nadal a la pista olímpica de Reial Club de Polo de Barcelona amb la disputa deL segon CSI, en aquesta ocasió 2 *.

La nova cita internacional comptarà amb més de tres-cents binomis participants procedents de dotze nacions (Alemanya, Algèria, Bèlgica, Brasil, Dinamarca, França, Gran Bretanya, Madagascar, Nova Zelanda, Portugal, Uruguai i Espanya).

Al llarg de el cap de setmana es disputaran un total de nou competicions oficials i 6 amateur. Ja han confirmat la seva participació genets i amazones nacionals de la categoria de Gonzalo Cerca, Rubén Gómez, Kevin González, Mariano Martínez Bastida i Laura Roquet, entre els nacionals, i Pedro Veniss del Brasil, Vanessa Norblin de Madagascar, Samanta McIntosh de Nova Zelanda i una important representació francesa, entre molts estrangers.

En aquesta ocasió la direcció tècnica de la competició anirà a càrrec d'Elena Boix.

Les proves començaran tots els dies a partir de les 08.30 h i es desenvoluparan de forma contínua al llarg de tota la jornada.

El CSI2 * podrà seguir per streaming i els resultats consultar-se en temps real a través de rcpb.in2strides.com

Està disponible, de forma gratuïta una App, Equipe AB, per a dispositius Android i iOS.