Arrenca el Campionat d’Espanya de salt

cartel campeonato saltos 2019 centro ecuestre oliva nova 1Entre els dies 19 i 22 de desembre, al Centre Hípic Oliva Nova es disputaran els campionats d'Espanya de salt d'obstacles, absolut, joves genets i clàssics de 1,40, 130 i 1,20.

Han confirmat la seva participació mes d’una vintena de federats catalans que lluitaran per aconseguir una medalla en algun dels campionats.

Tots els campionats es posaran en marxa el dijous dia 19 amb proves de presa de contacte i tindran tres proves puntuables, el divendres, dissabte i diumenge, respectivament. A més dels campionats se celebraran proves complementàries.

Per al bon desenvolupament de les proves el dijous, divendres i dissabte, es disputaran simultàniament en tres pistes, no sent així el diumenge dia reservat per a les finals.

Un ampli equip tècnic es farà càrrec del disseny dels recorreguts, Elena Boix és l'elegida com a cap de pista dels campionats Absolut i de Joves Genets. Els campionats clàssics tindran com a dissenyador a Fernando Moreno Purroy, mentre que Marcos Núñez s'encarregarà de les proves complementàries. En tots els campionats Daniel Balbino González presidirà el jurat i Anna Soler Boixes serà el cap de comissaris. La RFHE ha nomenat com a delegat tècnic enguany a Isabel Fernàndez de Cañete.

Horaris i llistats de participants