CSN3 * i CSNP1 * al Reial Club de Polo

Eduardo de Aysa con High PowerAl llarg del pròxim cap de setmana i durant tres dies, les instal·lacions olímpiques de Reial Club de Polo de Barcelona acolliran un nou Concurs de Salts Nacional amb una participació de més de dos-cents seixanta cavalls i ponis.

Es tracta en aquesta ocasió un 3 * que incorporarà a més proves complementàries de 0,60 a 1,10 m per a cavalls i genets novells, així com diverses competicions per ponis que es desenvoluparan el dissabte i diumenge, de forma simultània, a la pista de cavallerisses.

Gonzalo de Almeida, Diana Piera, Alejandro Falcones, Eduardo de Aysa, Patricia Astiz i Alejandro Vilches són alguns dels genets i amazones participants que competiran a la pista olímpica al llarg de les tres jornades de l'esdeveniment. També en aquesta ocasió, Elena Boix serà l'encarregada de dissenyar els diversos traçats de les proves que començaran el divendres a primera hora i que es disputaran de forma contínua al llarg de totes les jornades.

Diumenge tindrà lloc la cita més important de l'esdeveniment, el Gran Premi, que es desenvoluparà al voltant de les 13.00h.

L'entrada al recinte esportiu està oberta a tots els aficionats.

Com és habitual, els resultats de l'concurs podran consultar-se en temps real i descarregar-se en format csv, totalment compatible amb Excel, en http://rcpb.in2strides.com/. A més, està disponible de forma totalment gratuïta l'App, Equipe AB, per a dispositius Android i iOS.