Elisabeth Goyoaga reina al Gran Premi del RCPB

Elisabeth Goyoaga con Island Temptation Vant ZandElisabeth Goyoaga va ser la millor dels tres binomis que van passar a el desempat del Gran Premi en el CSN3 * disputat el passat cap de setmana al RCPB.

Amb Island Temptation van't Zand va realitzar l'únic recorregut sense falta. Li van trepitjar els talons Sira Martínez i Hannah van het Lambroeck amb un enderroc i Diana Piera, muntant a Amazing d'Authuit.

Glòria Checa amb T'es Ok Minotais va ser la més ràpida sense penalització en la prova d'1,30 m de velocitat i manejabilitat, seguida per Gonzalo de Almeida amb Noa van de Nachtegaele i Diego González, muntant Coco Strona.

La tercera i última jornada del CSN3* va començar amb la prova de 1.20 m, un barem A amb cronòmetre, i la victòria d'Ester Roquet amb Coco van Overis Z, seguida per Gonzalo de Almeida, segon i tercer amb Ralmonstroso i Itacare, respectivament.

La competició, que va comptar amb la participació de gairebé tres-cents binomis, entre cavalls i ponis, va començar el divendres amb el triomf en la gran de Primitivo Nives muntant a Venus de Thurin. Gonzalo de Almeida es va imposar en les proves d'1,30 i 1,20 m amb Noa van de Nachtegaele i Itacare, respectivament.

Sira Martínez va protagonitzar la victòria més destacada de dissabte, portant-se la gran amb Hannah van het Lambroeck. Laura Roquet es va imposar al Petit Gran Premi, muntant a Limited Edition, i Gonzalo de Almeida tornava a ser el millor en 1,20 m amb Itacare.