Cent vuitanta cavalls tornaran a saltar al RCPB

Zambrano con WiboweeA partir de divendres i durant tres dies, el Reial Club de Polo de Barcelona acollirà un nou Concurs de Salts Nacional, el tercer de l'any. Es tracta en aquesta ocasió un 2 * que es disputarà simultàniament amb un CST1 * a la pista de cavallerisses.

Ja han confirmat la seva participació uns cent vuitanta binomis entre els quals destaquen genets i amazones habituals al Club barceloní com Carlos Català, Raquel Gatell, Carlota Vilarrubí, Álvaro Zambrano o Elizabeth Goyoaga.

El director tècnic de la competició serà Rafael Sánchez González i al llarg de les tres jornades tindran lloc proves amb altures compreses entre el 0.80 i 1,30 m, mentre que el territorial, que es disputarà el dissabte, com a prova qualificativa per la Copa Catalana , arrencarà a partir dels 0,20 m.

Diumenge tindrà lloc la prova més important de l'esdeveniment, el Gran Premi, que es desenvoluparà a partir de les 13.00h.

L'entrada al recinte serà gratuïta a tots els aficionats.