El RCPB acull aquest cap de setmana el seu segon CSN2*

Ana TorresDesprés de l'èxit del CSN2* disputat el passat cap de setmana, el RCPB es disposa a acollir els propers 3 - 5 de juliol la seva segona cita nacional superat l'aturada obligat a causa de la pandèmia del coronavirus.

Aquest nou CSN2* comptarà amb una nombrosa participació que puja a uns tres-cents cavalls vinguts de tot Catalunya, de la Comunitat Valenciana i Balears, la gran majoria genets i amazones que ja van estar presents el passat cap de setmana. Inma Roquet, Albert Hermoso, Alejandro Vilches, Beatriz Mònaco, Carlos Català, Alfons Roquet, Daniel Martínez Ricart, entre d'altres, competiran durant tres intenses jornades a la pista olímpica de el club barceloní.

A més de les proves oficials, les altures oscil·laran entre 1,10 i 1,30 m, es disputaran diàriament complementàries de 0,40, 0,60, 0,80, 0,90 i 1,00 m. Aquest cap de setmana s'ha incrementat notablement la inscripció de nens i nenes, que d'aquesta manera passen a formar part de les nostres joves promeses hípiques.

Elena Boix serà novament l'encarregada de dissenyar els diversos traçats d'un concurs que començarà tots els dies al voltant de les 08:30 i es disputarà de forma contínua al llarg de tota la jornada.

Diumenge el Gran Premi, prova més destacada de l'esdeveniment, tindrà lloc al voltant de les 15.00 h.