S'inicia el salt a la Ruta de la Cerdanya

El Club Hípic Cerdanya acollirà des del divendres17 i durant tres dies, el primer CSN3 * que comptara amb una nombrosa participació entre els genets i amazones que ja han confirmat la seva assistència es troben Carlos Català, Gonzalo de Almeida, Inma Roquet, Blai Capdevila, Rocio Martinez Montfort, Sira Martinez i Albert Hermoso entre d'altres. Diàriament es disputaran quatre proves d'altures compreses entre 1,20 i 1,35, més dues destinades a cavalls joves de 5 i 6 anys. El Gran Premi prova més important del concurs y de major altura, 1,40 m,  tindra lloc el diumenge.

En aquesta edició el jurat estarà presidit per Anna Soler Boixes, Carlota Guerra Caballero i Jose Manuel de Llanza Maña seran els vocals. El disseny dels diferents recorreguts anirà a càrrec de Maite Guaita Dolz que tindrà com a auxiliar a Gabriel Romero Serra. Pedro Puig-Terrer serà el comissari i la RFHE ha nomenat com el seu representant a Luis Almendros Fernandez.