Nova victòria de Daniel Martínez Ricard a la Cerdanya

Ruta 4Tal com va fer el cap de setmana passat Daniel Martínez Ricard va guanyar el Gran Premi del segon nacional 3 * de la Ruta de la Cerdanya, en aquesta ocasió muntant a "Go My Dream"

La segona posició va ser també per al de Castelló amb "Codar de Pravia" cavall amb el que guanyava el gran premi de el cap de setmana passat. Inma Roquet i "Ivea del Maset" van ser terceres en un emocionant desempat a què van accedir quatre binomis. La prova gran de divendres i de dissabte van ser per Gonzalo de Almeida amb "Zirco" i amb "Noa van de Nachtegele" respectivament.

Ester Roquet amb "Quity del Duero" va ser la guanyadora de la prova d'1,30 de dissabte disputada sota barem A amb cronòmetre i desempat. Alfonso Salguero amb "Calido du Lys" segon i Inma Roquet Autonell amb "Ishara del Maset" tercera. Alfons Roquet amb "Quilate del Duero" i Inma Roquet Autonell amb "Ishara del Maset" encapçalaven la classificació de la prova el primer i últim dia del concurs.

Glòria Checa amb "Bambino de Thurgis" no va tenir rival els dos primers dies a 1,25, mentre que diumenge la victòria en aquesta altura va ser per a Diego González Dolz muntant a "Aixa del Maset"

Referent a les proves de cavalls joves van destacar "Claire de Toxandria Z" de Joel Valles i "Keen Abaut Wonderland Z" d'Albert Hermoso en 1,20, mentre que "Jimmy Choo" de Pol Chicote, "Iovana del Maset" d'Inma Roquet i "Ego de Toxandria Z" de Joel Valls ho feien a 1,30.