Concurs de Salt Nacional 2 * a la pista olímpica del Polo

Alvaro Zambrano con WiboweeEl cap de setmana que hagués acollit el CSIO Barcelona en la seva 109 edició i cancel·lat pel Covid-19, el Reial Club de Polo de Barcelona organitza un CSN2 * amb la participació d'uns 230 genets i amazones.

Carlota Vilarrubí, Alejandro Vilches, Gonzalo d'Almeida, María Dolores Zambrano, Bety Mònaco, Marc Boncompte i molts altres prendran part aquest esdeveniment que es disputarà al llarg de tres jornades i que complirà de forma estricta amb les mesures preventives de l'COVID-19.

En aquesta ocasió el director tècnic de la competició serà Isidro Suárez, encarregat de dissenyar els traçats de les diferents proves. A més de les competicions oficials amb altures sobre 1,10, 1,20 i 1,30 m, està prevista la celebració d'altres quatre proves complementàries diàries les altures oscil·laran entre 0,40 i 1,00 m per a cavalls, genets i amazones novells .

El concurs començarà el divendres al matí i es correrà de forma contínua al llarg de les tres jornades. Els horaris i ordres de sortida podran consultar diàriament a la pàgina web de Reial Club de Polo de Barcelona (www.rcpolo.com).

Diumenge al migdia tindrà lloc el Gran Premi, prova més important d'aquest certamen.