4º Campionat d'Espanya Veterans de Salt

2020 11 12 CSN 4 estrellas Campeonato Veteranos webEl Real Club Pineda de Sevilla acollirà aquest cap de setmana, tal com va fer en anys anteriors, el campionat d'Espanya de salt d'obstacles de la categoria de veterans

Dijous comença el campionat amb la inspecció veterinària i la presa de contacte, mentre que divendres s'iniciaran les proves qualificatives, individual i per equips. Les altures de les proves seran de 1,10 per a veterans i 1,20 per a veterans 1 *. La final per equips es disputarà el dissabte mentre que la individual es celebrarà el diumenge.

Al voltant de 80 participants es disputaran les medalles en aquesta quarta edició del campionat. Representant a la FCH participaran Beatriz Monaco Baqués amb "Abacaxi" i Jaime Astiz Alonso amb "Levi’s Girl Z” tots dos a Veterans 1*. El jurat estarà presidit per Jose Rodríguez Sánchez. Isabel Fernández de Cañete serà l'encarregada de dissenyar els diferents recorreguts i Enrique Rey  assistirà com a representant de la RFHE.

Donada l'actual situació sanitària no es permetrà l'assistència de públic,  tot el que ho desitgi podrà seguir la competició via streaming a través de www.rcpineda.com