Torn per al salt a la Ruta de la Cerdanya

Ruta Cerdanya 2021Aquest proper cap de setmana s'inicien les proves de salt d'obstacles de la XXI Ruta de la Cerdanya que enguany  està  formada per  tres concursos nacionals de 3* i 4 *

El Club Eqüestre Puigcerdà acollirà des del divendres 16 i durant tres dies, el primer CSN3 * que comptarà amb una nombrosa participació entre els genets i amazones que ja han confirmat la seva assistència es troben, Daniel Martínez Ricard,  Gonzalo de Almeida, Blai Capdevila, Rocio Martinez Monfort, Laura Roquet, Maria Xercavins y Mª Dolores Zambrano entre d'altres. Diàriament es disputaran quatre proves d'altures compreses entre 1,20 i 1,35, més dues destinades a cavalls joves de 5 i 6 anys. El Gran Premi prova més important del concurs y de major altura, 1,40 m,  tindrà lloc el diumenge.

En aquesta edició el jurat estarà presidit per Anna Soler Boixes, Carlota Guerra Caballero i Jose Manuel de Llanza Maña seran els vocals. El disseny dels diferents recorreguts anirà a càrrec de Maite Guaita Dolz que tindrà com a auxiliar a Guifré Sirvent Viñas.  Angel Luis Perez Rodriguez y Pedro Puig-Terrer seran els comissaris. La RFHE ha nomenat com el seu representant a Luis Almendros Fernàndez.