Primer cap de setmana de salt a la Cerdanya

Rura cerdanya1Aquest cap de setmana s’ha dut a terme el primer CSN*** de la XXI a Edició de la Ruta de la Cerdanya a les instal·lacions del Club Eqüestre Puigcerdà (La Cerdanya).

Durant les tres jornades s’han disputat un total de 18 proves entre oficials i complementàries que han format el primer CSN*** de la Ruta de la Cerdanya 2021, entre elles el GP de la Federació Catalana d’Hípica que ha posat el punt i final al cap de setmana.

Els guanyadors del Gran Premi de la Federació Catalana de Hípica han estat:

• 1er - Oriol Pradells Franco
  • 2on - Sara Salom Albeldo
  • 3er – Alfons Roquet Puignero

Aquest esdeveniment marca l’inici d’un dels circuits més importants del país, amb la presencia de genets i amazones d’arreu de Catalunya, Espanya, França i Andorra, que seguiran amb un altre CSN·* i que finalitzarà a principis d’agost amb un CSN4*.

Per a més informació: Ruta de la Cerdanya – Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. – telf. 617 95 48 69

RESULTATS