Convocat un curs per a jutges territorials de salt

41mK6l1VGfL. AC SX425 La Federació Catalana d'Hípica convoca un curs online per a jutges territorials de salt d'obstacles

El curs disposarà d'un màxim de 20 places i està obert a totes les CCAA, tenint prioritat els federats de la FCH. Els jutges internacionals Juan Carlos Cabello Navarro i Enrique Rey Seijo seran els encarregats d'impartir el curs.

El termini d'inscripció s'obre el dilluns 13 de setembre i tots els interessats han d'enviar, degudament emplenada, el full d'inscripció juntament amb el comprovant de pagament a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans del 30 de setembre.

Informació del curs   Full d'inscripció