5è Campionat d'Espanya Salts Veterans

2020 11 12 CSN 4 estrellas Campeonato Veteranos web Com en anys anteriors, el Real Club Pineda de Sevilla acollirà, des del proper dijous 11 i fins al diumenge 14, una nova edició del Campionat d'Espanya de Salts de Veterans

Més d'un centenar de genets i amazones veterans prendran part en aquesta edició del campionat entre els quals hi ha un bon nombre de representants de la nostra federació, que es desplacen a Sevilla per lluitar per les medalles tant en categoria individual com per equips. Demà dijous començarà el campionat amb les preses de contacte, les primeres qualificatives seran divendres, dissabte es disputarà el campionat per equips, mentre que les finals de les dues categories, 1,10 i 1,20, se celebraran el diumenge. Un cop finalitzades es procedirà a la proclamació dels nous campions.

Paral·lelament al campionat es disputarà un CSN4*, en el que també prendran part alguns dels nostres federats.

El jurat estarà presidit per Jose Rodríguez Sánchez, Alexandra Gómez Abella assistirà com a cap de comissaris i Juan Carlos Cabello ha estat designat per la RFHE com el seu representant

Molta sort a tots!