Nodrida participació internacional al segon CSI2* de la Ruta de Nadal

Elisabeth Goyoaga con Kiela ContactEl proper divendres i durant el cap de setmana, les instal·lacions del Reial Club de Polo de Barcelona acolliran el segon concurs de salts Internacional 2* pertanyent a la tradicional Ruta de Nadal.

La competició es disputarà a la pista olímpica i es confirma novament un gran nombre de participants procedents de més de deu nacions i molt especialment de França. Genets i amazones de la categoria de Jesús Garmendia, Sira Martínez, Diana Piera, Mario Rotllant, Rubén Gómez o la francesa, Melie Gosa, guanyadora del Gran Premi al primer internacional disputat la setmana passada, es donaran cita en aquest nou CSI2*.

Diàriament es disputaran tres proves oficials amb alçades compreses entre els 1,25 i 1,45 m, a més de les dues complementàries sobre 1,05 i 1,10 m. La direcció tècnica de l'esdeveniment, igual que a l'anterior CSI2*, anirà a càrrec d'Elena Boix.

L´entrada al recinte serà gratuïta per a tots els aficionats.

La competició es podrà seguir via streaming a través de l'aplicació gratuïta Equipe, on també es podran obtenir els ordres de sortida i resultats.