Arrenca la competició al RCPB amb un CSN2*

Primitivo Nieves con Venus de ThurinEl RCPB donarà el tret de sortida a les competicions hípiques amb la disputa, el proper cap de setmana, del primer CSN2* de l’any.

El concurs comptarà amb la participació d’uns dos-cents binomis, entre els quals destaquen genets i amazones habituals com Gonzalo de Almeida, Paco Goyoaga, Primitivo Nieves, Sira Martinez, Blanca Gil o el genet olímpic Pedro Veniss, entre molts d’altres.

El director tècnic de la competició, Rafael Sanchez, serà l’encarregat de dissenyar els diversos recorreguts d’un total de deu proves oficials, les alçades dels quals oscil·laran entre 1.10m i 1.35m, a més de les complementàries que es desenvoluparan a la pista olímpica del club barceloní.

El president del jurat serà Alejandra Arronis, els vocals Luis M. Esmerado, Angel Vilches, Alicia Fernández Suárez i la delegada federativa,  Anna Soler Boixés.

La competició arrencarà cada dia a primera hora i es disputarà de forma continuada al llarg de tot el dia.

Els ordres de sortida i resultats es podran consultar en temps real a través del l’app gratuïta Equipe.