Éxit del II Sopar Solidari “Cavalcant la Vida” i CSN2* del RCPB

Gonzalo de Almeida con AdmiralAmb un fantàstic crono, sense penalització, el genet del Polo, Gonzalo de Almeida, es va imposar amb Admiral en la prova reina del CSN2* disputat aquest cap de setmana.

De Almeida va ser el més ràpid, sense penalització, en el desempat del Gran Premi, al qual van accedir només sis binomis. Daniel Martínez Ricart amb Messie, també sens falta, va ser segon, seguit per Alex Codina amb My Passion vd Donkhoeve. En 1,30m, un barem A amb cronòmetre, es va imposar l'amazona del Club, Virginia Graells, muntant a Quainton Calgary.

Alejandro Falcones i Chrystal K van ser segons, seguits per Álvaro Zambrano muntat a Tikal Dz. Cristina García- Lluis Rhodés i Wallas C van encapçalar la classificació de la prova de 1,20 m, barem A amb cronòmetre. Gonzalo de Almeida i Incontro del Maset van ser segons, seguits per Michaela Windisch Torres i Ulysse du Carriol.

Elizaveta Efimova, muntant a Sirius de la Croix, va ser la millor dels cinquanta binomis que van competir en 1,10 m, prova disputada en dues fases. Sofia Vic Mejía va ser segona amb Quidame, seguida per Nicolés Ehlis Roger i Barnabu du Prelat.

La competició va comptar amb la participació de més de dos-cents binomis i va començar el divendres amb un extraordinari recorregut de Blai Capdevila, muntant a Girbau Jamaica. El genet català va realitzar el millor crono en la prova inaugural de l'esdeveniment, dues fases especial, deixant la segona plaça a Gonzalo de Almeida amb Tesway de la Batia. Olivier Navarro i Umstar de Mazure van quedar tercers.

Després de la seva segona classificació a la gran, Gonzalo de Almeida va copar les primeres places en la prova de 1,20 m, dues fases especial, sent primer amb Noa van de Nachtegaele i segon muntant a Incontro del Maset. Oriol Pradells va quedar tercer.

Les proves oficials de la competició van concloure el divendres amb el triomf en la prova de 1,10 m de Vanessa Drouet, muntant a Victor donis Fontaines. Diego González muntant a Coco Strona va ser el millor de la prova gran del dissabte, un barem A amb cronòmetre, en el qual van competir un total de trenta-quatre binomis. Alfonso Falcones amb Chrystal K es va emportar el Petit Gran Premi amb el millor crono en el desempat i en la prova petita de 1,10 m, dues fases especial, es va imposar Fiona Isabel Predojevic muntant a Giselle.

Coincidint amb la disputa del CSN2*, la Fundació RCPB i la direcció esportiva de l'esdeveniment van organitzar el II Sopar Solidari en benefici del projecte “Cavalcant la Vida”. Més de tres-centes persones van respondre a la crida del director esportiu de l'esdeveniment, Curro Goyoaga, secundant amb les seves generoses aportacions el gran projecte solidari del RCPB: un estudi de hipoteràpia que demostra els grans beneficis de la teràpia amb cavalls en nens i nenes que han patit un càncer.