Nombrosa participació al CST1* del Clot de les Deus

clot cstAl Clot de les Deus, diumenge 27, es va gaudir del primer concurs de salt territorial de la Lliga de Girona.

Laura Solà amb "Balina dels Brucs" va ser la guanyadora de 1,10 dificultats progressius, Nidia Cabañas amb "De De" i Laura Farres amb "Legada RK" van ser segona i tercer respectivament. El millor crono dels recorreguts sense falta en la prova d’ 1m va ser per Anna Bosch que va muntar a "Dakota de Janas", seguida de Julieta Trinidad amb "Sevilla" i la tercera posició va ser per a Laura Farres amb "Legada RK"

Les tres primeres posicions de 0,90 van ser Per Joan Bosch amb "Kloe" (0 - 0/20,15), Aniol Bataller amb "Magnus" ​​(0 - 0/21,18) i Emma Martinez amb "Golden Pax" (0 - 0/22,09)

Jutjada sota el barem dues fases especial, es va córrer 0,80 prova que va guanyar Joan Bosch amb "Kloe", Asia de Lucia amb "Pluja" va ser segona i Max Gual amb "Lia" va finalitzar tercera.

Un bon nombre de genets i amazones van participar en les proves de 0,60 i 0,40, jutjades amb barem A sense cronòmetre, finalitzant molts d'ells primers execuos ja que no van cometre cap falta.

Durant la jornada també es van disputar dues proves complementàries de 0,20 per genets més novells i una altra de 1,20 on la millor va ser Laura Solà amb "Balina dels Brucs".