Comença la Ruta de Nadal al RCPB

Rapahel Goehrs con Inalho del Amor

El pròxim cap de setmana, del 25-27 de novembre, les instal·lacions del Real Club de Polo de Barcelona acolliran el primer CSI2* pertanyent a la ja tradicional Ruta de Nadal.

Les obres de remodelació de la tribuna principal no impediran que la competició es disputi a la pista olímpica amb la participació d'amazones i genets procedents de catorze nacions: Bèlgica, el Brasil, Dinamarca, França, Gran Bretanya, Israel, Itàlia, Kirguizistan, Madagascar, Mònaco, Suïssa, Ucraïna, USA i Espanya. A més de les proves oficials, les altçades de les quals oscil·larà entre 1,25 i 1,45 m del Gran Premi, el concurs comptarà amb una prova amateur sobre 1,15.

La direcció tècnica de l'esdeveniment serà a càrrec d'Elena Boix.

Entre els nombrosos genets i amazones participants, destaquen entre altres, Jaime Astiz, Alex Codina, Blai Capdevila, Blanca Gil, Simon Barthe, Raphael Goehrs, Jerome Garchignard i Vanessa Norblin.

La competició podrà seguir-se via streaming a través de l'aplicació gratuïta Equipe, on així mateix podran consultar-se els ordres de sortida i resultats.

El segon CSI, així mateix 2*, es desenvoluparà del 2 al 4 de desembre.

L'entrada a tots dos esdeveniments és gratuïta per a tots els aficionats.