TREC de menors a Cavall de Mar

cavall de mar 18 marzoLa temporada del Trec Infantil a Catalunya comença el proper diumenge 18 de març amb el concurs que organitza el Club Esportiu Cavall de Mar, puntuable per la Lliga.

Diversos clubs de les comarques de Girona i Barcelona es desplaçaran fins a Llagostera (Gironès) per començar la cursa per assolir el títol de la Lliga Catalana de Trec 2018. Les categories oficials seran Benjamins, Alevins i Infantils. El concurs es desenvoluparà amb un sol dia, amb inici a les 8:30 h amb la reunió prèvia per als entrenadors. A les 9:15 h després d'haver passat per la sala de mapes es donarà la sortida a la prova d'Orientació, a continuació, serà el torn de la Prova d'Aires, per a finalitzar amb la prova de Terreny Variable. El comitè organitzador té previst el dinar a les 15 h i un cop finalitzat es procedirà al lliurament de trofeus.

El jurat estarà presidit per Marina Sala. Gill Tibble i Novella Custo seran els vocals. Marta Planella actuarà com a cap de pista mentre que Ricard Montfort acudirà com a representant de la FCH