Barcelona acull el Campionat d'Espanya de TREC

Cto Esp TREC 2021En les instal·lacions de Paddock Valles, situades en Santa Eulalia de Ronçana, està tot a punt perquè comenci el pròxim dissabte dia 17 el Campionat d'Espanya de TREC 2021, categories absolut, júnior, menors* i menors 0*

El control dels equips i el repartiment de dorsals es realitzarà el divendres a la tarda, així com la reunió prèvia de genetes i el sorteig d'ordre de sortida. A les 20.00 h està previst el reconeixement de la PTV. El campionat començarà a les 7:00 h de dissabte amb el control veterinari i la sortida de la prova d'Orientació (POR). El diumenge a les 8:00 h s'iniciarà la Prova d'Aires (PAR) i a continuació la Prova de Terreny Variable (PTV). La imposició de les medalles i la cerimònia de clausura està prevista a les 17:00 h.

El jurat de camp estarà format per Leonor Victoria Brozgol com a president amb Nicasio Rico i Roberto Martín com a vocals. Pau Dorca i Ricard Montfort seran els traçadors de la POR, mentre que Guillian Rosemary Tiblle s’encarregarà de la PTV i la PAR. Com a delegat federatiu d'aquest campionat la RFHE ha designat a Patxi Jiménez Huarte.