Comença la Lliga Catalana de TREC Infantil

cavall_de_mar_1er_concurs lligaLa Lliga Catalana de TREC Infantil s’ha iniciat amb el concurs de Cavall de Mar (Llagostera – Gironès) que es va celebrar el 10 d’abril.

Una quinzena de genets de diversos clubs han competit per situar-se al capdavant del campionat en una prova que s’ha celebrat amb una magnífica climatologia.

La jornada s’ha iniciat a primera hora amb la disputa de la Prova d’Aires i Regularitat, on cap dels genets va cedir terreny davant els seus rivals. Va seguir la Prova de Terreny Variat, un circuit amb deu obstacles que van començar a marcar uns avantatges per començar a dissenyar els podiums finals. La prova que va marcar les diferències definitives van ser la Prova d’Orientació i Regularitat; el traçador va preparar un circuit amb diverses dificultats que van donar oportunitat als participants per demostrar el seu bon nivell.

La jornada va concloure amb el repartiment d’obsequis dels espònsors i dels trofeus. Els podis van ser:

• Categoria Benjamí:
    • 1a Classificada: Janna Galí Capella amb Vincent (Natura a Cavall)
    • 2a Classificada: Ona Vilalta Cubarsí amb Totem d’Or (Cavall de Mar)
    • 3a Classificada: Martí Coll Teixidor amb Snoopy Granbastide (Cavall de Mar)

Els participants de la categoria Benjamí 1

• Categoria Aleví:
    • 1a Classificada: Isil Forns Escudero amb Pinto (Cavall de Mar)
    • 2a Classificada: Emma Beneyto Ramírez amb Robin (Cavall de Mar)
    • 3a Classificada: Júlia Solà Canal amb Vincent (Natura a Cavall)

Participants categoria alevins

Aquest concurs de TREC va ser puntuable per a la Lliga Catalana de TREC i per a la Lliga Gironina d’AceeGi. La jornada va ser possible gràcies al recolzament de la Diputació de Girona, l’Ajuntament de Llagostera, la Federació Catalana d’Hípica i AceeGi.

Podi Benjamins