Ruta per la Baronia d’Escornalbou

Sta Barbara escornalbouPer a poder conèixer el Castell Monestir de Sant Miquel d’Escornalbou, l'Associacio de Marxes a Cavall de Catalunya (A.M.A.C) ha preparat una ruta el diumenge que ve dia 30 pel Baix Camp.

Ruta per la comarca de l’Urgell

MAS ESTADELLALa propera activitat organitzada per l’Associació de Marxes a Cavall de Catalunya  tindrà lloc el dissabte 1 de Maig a la comarca del Urgell.

Ruta comarcal pel Vallès Occidental

Castell de CastellarComplint amb les mesures de restricció vigents, els socis de l'AMAC de la comarca del Vallès Occidental han preparat una ruta per al dissabte dia 20 per l'entorn del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.

“Voltar per Catalunya 2021” arriba a l'Alt Penedès

davPer a demà dissabte, el AMAC té previst fer una ruta pel Penedès amb un recorregut d'uns 20 km entre vinyes i boscos

“Voltar per Catalunya 2021” arriba a l’Anoia

Sant Pere dArdesaPer al diumenge 25 la Associació de Marxes a Cavall de Catalunya ha preparat una sortida per la comarca de l'Anoia

"Voltar per Catalunya 2021" es posa en marxa

AMAC1Amb el canvi de mesures de restricció per a la contenció de la Covid 19 que des d'aquesta setmana passa a confinament comarcal, socis de l'Associació de Marxes a Cavall de Catalunya (AMAC) han organitzat dues rutes, al proper dissabte dia 13,  per les comarques del Valles Oriental i Anoia.

Ruta per la comarca del gironès

Puig dArques scaledL’Associació de Marxes a Cavall de Catalunya (A.M.A.C) té prevista el dissabte dia 8 una sortida per les Gavarres.

Rutes per la comarca d'Osona i la Noguera

Prats Lluçanès 2Els socis de l'AMAC pertanyents a la comarca d'Osona han preparat una ruta per al dissabte pels voltants del Lluçanes, mentre que els de la Noguera l'han preparat per al diumenge 18 per la Serra del Montsec

Iniciativa pel Desenvolupament del Turisme Eqüestre

LlucanesEl Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació,  l’Ajuntament del Prats de Lluçanès i el Consorci del Lluçanès han organitzat conjuntament una iniciativa pel desenvolupament del Turisme Eqüestre al Lluçanès.