XXXIII Trobada AMAC, Postius i les 1001 portes

campanar per darrera sant cugat de gavadonsEnguany la 33ª Trobada d’AMAC es celebrarà el proper cap de setmana i tindrà la seu a Mas Postius, una espectacular masia del segle XII, situada al terme municipal de Muntanyola (Osona).

Tots els participants gaudiran a cavall de dues rutes, dissabte 11 i diumenge 12, ben allunyades de la civilització, recorrent camins, pistes i algun sender entre prats de pastura per les vaques i boscos principalment de roure i pi.

El primer dia es recorreran 33 quilòmetres amb un desnivell positiu de 900 m, mentre que diumenge seran 23 quilòmetres també amb un desnivell positiu, però una mica inferior.  La dificultat del camí serà baixa en les dues jornades, tot i que el primer dia els participants poden trobar-se amb algun punt de dificultat mitjana.

En aquesta ocasió hi haurà un PREMI per qui obri i/o tanqui més portes dels tancats elèctrics que s’aniran trobant durant el cap de setmana i que se entregarà el diumenge a l’hora del dinar.

Programa XXXIII Trobada AMAC