XXXI Cavall de Ferro

cala montjoyEl 1, 2 i 3 de novembre l’Associació de Marxas a Cavall de Catalunya (AMAC) ha organitzat una sortida de tres dies per el Cap de Creus i Sant Pere Pescador

La sortida serà des de el pàrquing que hi ha al costat de la piscina municipal de Roses. Com la situació geografia d’aquesta ruta fa que s’hagi de matinar per incorporar-se el dia 1 de novembre,  l'AMAC a reservat a l’eugassada cases per qui vulgui anar la tarda del 31 d’octubre.

Divendres la ruta serà fàcil, no circular de 28 km amb molt poc desnivell.  La sortida serà des de  Roses direcció Cadaqués passant per Cala Montjoi, Cala Joncols i el parc natural de cap de Creus, fins arribar a Cadaqués.

32 km de ruta fàcil i no circular se recorreran dissabte. Cadaqués serà el punt de sortida  direcció Port de la Selva, passant pel parc natural de Cap de Creus, tram amb pistes i corriols fàcils i sense perill, apropant-se a Port de la Selva, per després pujar una llarga carena cap al monestir de Sant Pere de Rodes. Baixada a Pau per arribar  a Roses on  carregaran els cavalls i desplaçar-se fins l’eugassada Senillosa.

El últim dia la ruta serà molt fàcil, en aquest cas circular, de uns 20 km pel mig dels aiguamolls, travessant el poble de Sant Pere Pescador i arribant a la seva platja per poder galopar.

Ruta Cap de Creus i Sant Pere Pescador