Comença la Equitrobada 2022

EquitrobadaTot a punt per a la celebració de la 3era edició de la Equitrobada, la Festa del Turisme Eqüestre a Catalunya.

L'Equitrobada és un esdeveniment hípic organitzat per la Federació Catalana d'Hípica (FCH) conjuntament amb les tres associacions de turisme eqüestre federades: AMAC (Associació de Marxes a Cavall de Catalunya), ARECS (Associació de Rutes Eqüestres Cowboys de la Selva) i l'Associació Llampecs de Llémena, i que vol ser la Festa del turisme eqüestre de Catalunya. Un esdeveniment per a tots els aficionats i practicants a les rutes, marxes i viatges a cavall amb rutes lliures i rutes organitzades d'aproximació de dos dies

​Aquest any es celebra al mig d'un entorn natural a la població de Sant Julià de Vilatorta (Osona), del 29 d’octubre a l’1 de novembre. De fet, dos grups, un des de Lleida i un altre des de Roses, ha començat ja avui la seva ruta a cavall fins el punt de trobada de Sant Julià.  A més de les rutes programades estan programades un seguit d'activitats: concerts, exhibicions, dinar i sopar de germanor, entregues de premis...

Us deixem a continuació el programa perquè el pugueu consultar:

Programa Equitrobada