Curses de "luxe" a Equinatur de Serinyà

IMG3961r Diumenge 23 de setembre, tal com estava programat en el calendari oficial de la Federació Catalana, es van dur a terme les carreres de Pole Bending i Barrel Racing a les instal·lacions del centre hípic Equinatur.

Unes instal·lacions, que dit sigui de passada, a hores d'ara ofereix un espai ideal per a aquestes dues modalitats, possiblement gràcies a les importants millores que el seu gerent el senyor Rafael Rodríguez va dur a terme en elles amb motiu de les competicions a nivell nacional de Team Penning de 2017 que també van tenir lloc en aquest centre de Serinyà.

La disponibilitat de temps que es va poder gaudir en aquesta ocasió lluny de l'habitual pressió de les programacions de les fires, que és on habitualment té lloc la resta de competicions, van donar oportunitat de poder acabar de polir alguns aspectes que a ben segur que ajudaran a seguir millorant la imatge d'aquestes dues modalitats que de per si ja imprimeixen una nota de color i espectacle allà on es realitzin.

A la secretaria es va comptar amb la col·laboració de Montserrat Vallès. A el cronòmetre principal amb la del senyor Andrés Lorenzo (pare). A càrrec del crono manual amb la jove, vivaç i simpàtica Helena Mimó. A càrrec de la música amb Eva Despuig. I amb la responsabilitat de la pista tindríem als senyors Carles Gassiot, Pere Dorca i el jove Oriol Font. I amb Antoni Valentí com a jutge oficial de la Federació Catalana Hípica.

La inclusió en aquesta temporada d'una nova categoria, en aquest cas la Youth, li ha vingut bé per a un repartiment més just a l'hora dels premis, encara que la veritat sigui dita, no hi ha moltes diferències entre categories pel que fa al crono es refereix , ja que si ens fixem en els temps de les diferents campiones -ja que totes elles són féminas- tot just excedeixen dels tres segons, fet que es transforma en que l'espectacle, la velocitat i l'emoció omplen a dia d'avui totes les sortides a pista, de totes les categories.

Acabades les carreres es procediria a la corresponent entrega de trofeus per a la qual el senyor Rafael Rodríguez tenia reservada una sorpresa, amb uns trofeus fabricats a mà per ell mateix, fet que va agradar en gran manera als campions i campiones d'aquesta carrera.

I ara, totes les mirades posades en la gran final que tindrà lloc el tercer cap de setmana del proper mes de novembre a la Fira de Sant Martirià de Banyoles.

Pole Bending Youth

1º Helena Gassiot               Kiara                     24,16