Les Tanques va celebrar un concurs de complet

grupo-les-tanques-23918 Les instal·lacions de Les Tanques a Vilacecans, van acollir diumenge passat un concurs territorial de CCE per ponis i cavalls.

En el concurs de cavalls es van disputar un total de quatre proves. En Promoció victòria d'Alexandra Paul muntant a "Nayeli", segona Marta Cuenca amb "Boa Island Fox" i tercera Gemma Camps amb "Aquarelle De". Les tres primeres posicions a Iniciació 60, van ser per a Daniel Muñoz amb "Llamp", Anna Camps amb "Grey Beauty" i Carla Hernandez amb "Pepsine de Suzan". Dels tres binomis que van prendre part en Iniciació 80 la millor va ser Carla Noguera muntant a "Nimfa CP". Clara Foix i "Batori" va ser el millor binomi en la prova 0 *, seguida de Sandra Clara Rico amb "Sarabi CEP" i Diego Caccin amb "Nokia".

Referent al concurs de ponis, la jove amazona Maria Alyona amb "Starling" va ser l'única participant en A1, mentre que amb "Índia" també va ser l'única a B2. Anna Poch amb "Cantinflas" i Adriana Mateu amb "Biscuit" van participar en Ponis B1 finalitzant amb millor puntuació la primera. Marta Cruz amb "Armando (ciento dos)" va ser la millor de C1, segona posició per Duna Foix amb "Cuca" i Yu Bei Castella amb "Caramel Blakie" va ocupar la tercera plaça. Maria Ramajo amb "Figara" va ser la millor dels dos binomis que van finalitzar la prova de D2.

tanques23918
grupo-les-tanques-23918