Campionat d'Espanya de CCE 2019

Cto Esp CCE 2019Entre els dies 31 d'octubre i 3 de novembre es disputarà el Campionat d'Espanya de CCE categories, Absoluta, Joves Genets, Junior, Infantil i Aleví

Les instal·lacions de Yeguada Los Arcangeles a Tomelloso, Ciudad Real, són les escollides per celebrar l'edició d'aquest any. La inspecció de recorregut es realitzarà avui dimecres 30, la reunió tècnica, així com la primera inspecció veterinària tindran lloc demà dijous i el diumenge abans de la prova de salt es realitzarà la segona inspecció.

Paral·lelament al Campionat se celebraran un CCI3 * S, un CCI2 * ​​S i CCN4 *, 3 *, 2 *, 100, 90, 80 i 60. Felicisimo Aguado presidirà el jurat i Francisco Javier Trenor serà l'encarregat de dissenyar el recorregut de salt .

Els representants de la nostra federació que disputaran les medalles en diferents categories són: en absolut Albert Hermoso i Eduardo Via Dufresne, en juvenils Mario Nicolas, Ignacio Rodriguez, Pau Catala i Marçal Piro i en infantils Lia de Ulacia.

També es desplaçaran a Ciudad Real diversos genets i amazones per participar en algun dels diferents nacionals.

Molta sort a tots!