CCET1* + CCETP1* a Les Tanques

Les Tanques 7 noviembreSUSPÈS A Viladecans, concretament a les instal·lacions del Club Hipic Les Tanques, tindrà lloc el proper diumenge dos concursos territorials de complet, un amb els nivells 1*/90/80/60/40 i un altre per a ponis.

El dissabte dia 6 a la tarda està prevista la inspecció del recorregut i la reunió tècnica, començant el concurs el diumenge a les 8.00 h amb la primera sortida a pista de la doma. Tot seguit, es correrà el Cross i un cop finalitzat es disputaran les proves de salt.

El jurat estarà presidit per Griselda Cristofol. Jordi Bortolo i Jordi Albets seran els vocals. Alejandro Diego Zunszain serà l'encarregat de dissenyar els recorreguts de salt mentre que Pau Dorca ho serà al de cros. Eva María López Ampudia assumirà les tasques de delegat federatiu.