Celebrat el Campionat de Catalunya d'Enganxes Complet

Cto de Noviembre4El Club Hipic Estartit - Mas Paguina ha acollit, aquest cap de setmana, el Campionat de Catalunya d'Enganxes complet 2022.

Joan Salvi i Alex Pujadas, nous campions de Catalunya d'enganxes

1e2fccb0 7c14 4760 855e 8e11a355921fEl passat cap de setmana es va celebrar a La Vinya una nova edició del Campionat de Catalunya d'Enganxes, prova d'obstacles.

Celebrada la Final de la Lliga de Doma i Cons

Screenshot 20211107 233728 GalleryTal com estava previst ahir diumenge dia 7, es va celebrar a l'Estartit la Final de la Lliga Catalana de doma i cons, organitzada pel Club d'Enganxes de les Comarques de Girona.

Celebrat el clinic d'Enganxes amb Edouard Simonet

Clinic EnganxesDel 21 al 23 d'octubre s'ha celebrat el clínic d'Enganxes amb Edouard Simonet com a ponent, al Club Hipic Estartit - Torroella de Montgrí (Mas Paguina).

Finalitza la prova d'obstacles a la Fira de Campllong

primer clasificado categoría de tronco fiera de campllongAhir 24 d'abril el club d'enganxes de les comarques de Girona, va organitzar una prova d'obstacles a la localitat de Campllong, dins el marc de la fira comarcal de primavera.

Final Lliga Doma i Cons 2021

Final Liga Enganche 2021El Club d'Enganxes de les Comarques de Girona organitzarà el proper diumenge dia 7, a la pista de la FCH a L'Estartit, la final de la lliga de doma i cons per a quartes, troncs i llimoneres

Clinic d'Enganxes amb Edouart Benoit Simonet

1e2fccb0 7c14 4760 855e 8e11a355921fLa vocalia d'enganxes de la Federació Catalana d'Hípica ha convocat un clínic, a l'Estartit ,durant els dies 21, 22 i 23 d'octubre.

Final Lliga Prova Obstacles FCH 2021

5 desembre prova obstacles 2021El Club Centre Eqüestre la Vinya organitzarà, el proper diumenge dia 19 a L’Estartit, la final de la Lliga Prova d’Obstacles d’Enganxes per a troncs, llimoneres i ponis.

Nous campions de Catalunya d’enganxes

IMG 8858El Club Hípic Estartit-Torroella de Montgrí va organitzar el passat cap de setmana el Campionat de Catalunya de enganxes per a llimoneres, troncs i quartes.