• bg2
  • bg7
  • bg8

Indoor d'Enganxes a la Fira Torroella de Montgrí

cartelldefinitiu625fira2018Organitzat pel Club Hípic Estartit-Torroella de Montgrí, diumenge se celebrarà un concurs d'enganxes per troncs llimoneres i ponis.

El concurs és un dels actes previstos a la Fira de Sant Andreu de Torroella de Montgrí 2018 que tindrà lloc els dies 1 i 2 de desembre. Aquesta fira és una de les més antigues de Catalunya i està estructurada com una veritable fira multisectorial, amb nombrosos actes complementaris a la mostra comercial, agrícola i ramadera, per reforçar el seu caràcter lúdic i cultural.

La pista s'obrirà per al seu reconeixement a les 8:00 h, per iniciar la competició a les 9:30 h. El lliurament de premis està previst a les 13:30 h. L'organització oferirà un dinar gratuït per a tots els participants.

El jurat estarà format per Anselm Roig com president acompanyat per Josep Sayols com a cap de pista i Raquel Picas que assumirà les tasques de delegat federatiu.