Indoor Enganxes Fira Sant Andreu

cartell fira sant andreu 2019 definitiuEl dia 1 de desembre coincidint amb la Fira de Sant Andreu de Torroella de Montgrí, es celebrarà un concurs d'enganxes territorial organitzat per Club Hípic Estartit-Torroella de Montgrí.

Aquesta fira és una de les més antigues de Catalunya i està estructurada com una veritable fira multisectorial, amb nombrosos actes complementaris a la mostra comercial, agrícola i ramadera, per reforçar el seu caràcter lúdic i cultural.

La pista s'obrirà per al seu reconeixement a les 8:00 h, per iniciar la competició a les 9:30 h. El lliurament de premis està previst a les 13:30 h. L'organització oferirà un dinar gratuït per a tots els participants.

El jurat estarà format per Esteve Bas com president acompanyat per Josep Sayols com a cap de pista i Raquel Picas que assumirà les tasques de delegat federatiu.