Torroella de Montgrí va acollir un concurs d'enganxes

logo la vinya 2 El Club Centre Eqüestre la Vinya va celebrar diumenge passat el primer concurs  desescalada d'enganxes, doma i cons, puntuable per a la Lliga Catalana.

En la categoria llimoneres que van realitzar la reprise 3B, la victòria va ser per a Pere Lloveras i Duna Isern amb el cotxe tirat per "Dragona IV", segona posició per a Joan Salvi acompanyat d'Anna Salvi com groom i "Star". Cristina Freixedes amb Jose Carrasquilla portant enganxat a "Vangogh" van finalitzar tercers. També amb llimoneres, però realitzant la reprise 3 de doma van participar Jordi Batista amb Emily Lucas i "Festa" i Raquel Picas amb Sabina Klingenhagen i "Valent", finalitzant primer i segona respectivament.

En troncs, el cotxe tirat per "Napoleon" i "Larosuk MG" de Joan Freixedes i Jose Carrasquilla van realitzar la reprise 3B, mentre que "Nuca de la B" i "Nadia de la B" conduïts per Ramon Resclosa i Carla Resclosa com groom , van participar en poltres.