Oberta Convocatòria Clinic d'Enganxes

• Categoría: Enganxes

Enganxes genericLa vocalia d'Enganxes de la FCH convoca un nou clínic d'enganxes per a tot s aquells interessats en millorar i avançar en la disciplina.

El clinic es celebrarà els dies 15 i 16 de juliol a la pista de la FCH situada a l' Hípica Mas Paguina (Estartit), de la mà de Juan Esteve Ribelles.

Es recorda que es necessari estar en posessió de la llicència federativa 2023, i enviar la fitxa de sol.licitud que us adjuntem a continuació a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans del 12 de juliol.

pdfFitxa_Solicitud_Clinic_Enganxes_juliol_2023.pdf

Us hi esperem!