Ha començat el Campionat del Món de Horseball

horseballDes d'ahir dilluns i fins el diumenge 20 d'agost, es disputa a la ciutat portuguesa de Ponte de Lima, el Campionat Mundial de Horseball, en categories Pro Elit, Femenina i Sub 16

Les seleccions de Bèlgica, Àustria, Gran Bretanya, França, Itàlia, Portugal, Holanda, Algèria, Austràlia, Argentina, Canadà, Brasil, Mèxic i Espanya, participen en aquesta tercera edició del Campionat del Món de Horseball que organitza la Federació Internacional de Horseball i que està qualificat com 5 * al World Horseball Rànquing

Els jugadors seleccionats per representar Espanya en Pro Elit són: Gil Carbonés, Marià Clavell, Miquel Julià y Carles Vila del CEEC de Cardedeu, Albert Molera, David Puigvert y Alfons Velasco del Malla y Josep Salvatella de Les Alforges de Banyoles.

En categoria femenina, la selecció està formada per Nelia Coll, Laure de Prado y Marian de Prado de The Glitters de Palencia, Laura Font e Irene Menéndez del HCC-GT, Alejandra Oller del Serrat de Moià, Lucia Checa, de Sharkirias de Madrid y Andrea Valderas de Les Alforges de Banyoles.

En Sub 16, tindra lloc una lligueta entre els sis equips participants, aquest és el primer mundial d'aquesta categoria. Els seleccionats per representar Espanya són els joves: Marta Colls, Natàlia Sánchez, Nacho Marcellin y Álvaro Viu de Las Alforges de Banyoles, Dani Marfà y Joan Fatjó del Hípic GT, Georgina Gallart del CEEC y Jani Cabau de Malla.