Comença la FIHB Champions League 2016

horseball champions 2016Del 7 al 9 d'octubre, la ciutat francesa de Le Mans acull la desena edició de la Champions League de Horseball 2016, el Campionat d'Europa de Clubs en el que hi participen els vuit millors equips d'Europa.

I entre ells els equips catalans d’elit, el Centre d’Equitació Esportiva Cardedeu i el  Club Hípic Malla, campions i subcampions respectivament de la Lliga Catalana i del Campionat d’Espanya, que competiran contra els campions de França, d’Itàlia, Portugal, Bèlgica i La Gran Bretanya. El CEEC és l’actual campió d’Europa i amb quatre títols a la butxaca és l’equip més guardonat en aquesta competició; el segueixen els equips francesos de Bordeus i Chambly amb dos i l’Arles amb un. El Malla ha obtingut el subcampionat en dues ocasions.

En categoria femenina competiran també els equips catalans de l’HCC-GT de Folgueroles, actual campió de Catalunya i d’Espanya i medalla de bronze en la passada edició de la Champions i l’equip del Serrat de Moià que aconseguí la segona plaça en el Campionat d’Espanya.

Finalment en la categoria sub 16, Les Alforges de Banyoles, subcampions de la Lliga Catalana i campions d’Espanya i l’Hípic GT de Folgueroles, campió, de la Lliga Catalana i subcampió d’Espanya també lluitaran per aconseguir el títol més apreciat pels clubs de horseball. El Malla, que en aquesta ocasió no s’ha classificat en sub 16, n’és el vigent campió.