Comença la XVIII Lliga Catalana de Horseball

Horseball cto esp 2016Aquest passat diumenge es va iniciar la XVIII Lliga Catalana de Horseball, a les instal·lacions del CEEC de Cardedeu, amb tres partits de la màxima categoria d’elit.

Només quinze dies després de celebrar-se la Champions League començava aquesta lliga que promet ser d’infart, ja que la majoria d’equips d’elit han renovat les seves files, i vist els resultats d’aquesta primera jornada la igualtat pot ser el denominador comú de tota la temporada i on probablement podrem veure la lliga més oberta dels darrers anys, després que el CEEC, que porta cinc anys sense cedir ni un sol partit en aquesta competició, ha perdut dos dels seus jugadors i els demés equips s’han anat reforçant.

Tot i així, l’actual Campió de la Lliga, d’Espanya i d’Europa, el CEEC de Cardedeu també ha començat guanyant  amb autoritat a les Alforges de Banyoles pel resultat de 10 gols a 6. Després que  en el minut 7 de la primera part els de Banyoles es posessin el capdavant amb un 4 a 3, els de Cardedeu han reaccionat i s’han col·locat en un 4 a 6. En la segona part ja no han donat opcions.

Molt més ajustat ha estat el partit que enfrontava al Horseball Malla Club contra l’Hípic GT de Vic i que han guanyat els primers per 8 gols a 6. Tot i que els de Malla han anat al capdavant durant tot el matx, en cap moment han pogut anar-se’n del marcador, essent una mostra de l’emoció que es pot viure en aquesta temporada.

I per adrenalina, el tercer dels partits d’elit d’aquesta jornada on el Serrat de Moià ha protagonitzat una espectacular remuntada quan anava perdent contra el Club Hípic Banyoles per 2 gols a 7 en la primera part i ha tingut la victòria en el darrers minuts del partit que ha acabat perdent per 8 gols a 9.

En la primera jornada s’han jugat també tres partits de segona femenina, un de sub 16, tres de sub 14 i un de sub 12.

La propera cita del horseball català serà el pròxim 6 de novembre al Club Hípic Esparreguera a partir de les 10 del matí amb partits de Femenina, Segona Divisió, Sub 16 i Sub 14.