Emoció a la tercera jornada de la lliga catalana.

elit alforgesBanyoles4 Montse Canals ESCEl passat diumenge 13 de novembre va tenir lloc la 3a jornada de la XVII Lliga Catalana de Horseball al Club Hipic Banyoles.

Una nova jornada, i una nova prova que aquesta lliga, a la categoria d’elit mixta, serà una de les més complicades i igualades dels últims anys.

La jornada començava amb l’enfrontament entre els dos equips del Pla de l’Estany, el Club Alforges Camós i el Club Hípic Banyoles, que van protagonitzar un joc ple d’emoció. L’equip d’Alforges Camós aconseguia arribar al descans, després d’encertar dues cistelles a l’últim minut, empatant a 4 gols. Al segon temps, l’equip de Banyoles va saber dominar el partit i d’aquesta manera va aconseguir els tres punts amb un resultat final de 5 a 7.elit ceecGT1 Montse Canalsesc

El segon partit a la categoria d’elit va enfrontar els nois del Horseball Malla Club amb els de El Serrat de Moià, sens dubte un dels partits més disputats de la jornada. L’equip de Malla va mantenir-se per davant els de Moià durant tota la primera part i arribava al mig temps guanyant per la mínima amb un resultat de 5 a 4. Els de Moià van aprofitar el descans per reconduir el partit i van aconseguir posar-se per davant el marcador a falta de dos minuts. Finalment, una cistella de Malla a l’últim minut abans del final va aconseguir que el partit acabés en empat a 7 gols.

L’últim partit d’aquesta categoria el van protagonitzar els equips del Club Hípic GT de Vic i el CEEC de Cardedeu. Tot i que els de Vic van aconseguir frenar diversos atacs de l’equip de Cardedeu a la primera part i així arribar al descans amb un resultat de 2 a 4; a la segona part els del Vallès no van donar cap possibilitat de remuntada als d’Osona i el partit va finalitzar amb un resultat de 3 a 10.elit mallaSerrat Montse Canals ESC

A més dels partits de la categoria d’elit mixta a la tercera jornada també es van disputar els partits següents: a la categoria de Poussins Sub-10 el CEEC va perdre davant El Serrat (2-7); a la categoria Sub-16 l’Hípic GT va perdre davant el CEEC (6-8) i l’Alforges Camós B va vèncer contundentment a l’equip d’Esparreguera B (12-1); a segona divisió els enfrontaments van ser entre el C.H. Banyoles A i Can Costa (11-3), Esparreguera A i l’Alforges Camós (4-11), i el C.H. Banyoles B i l’Esparreguera B (12-2); finalment van tancar la jornada els partits de la 2a divisió femenina on es van enfrontar l’Alforges Camós B contra Can Costa (6-4), el Garrotxa i el CEEC (2-10) i el C.H. Banyoles i l’Alforges Camós A (4-7).