La ciutat de Reus acull la primera jornada de Lliga Catalana de Horseball d’aquest 2018

11b347bd-08fe-41c5-a813-f0c930de0a1f-minL’Hípica West-Fork de Reus ha celebrat aquest diumenge 14 de gener la VIII Jornada de la Lliga Catalana de Horseball i la primera d’aquest 2018.

Aquesta darrera trobada s’ha desenvolupat entre sol, rialles, amics i família, sempre al costat d’una bona brasa. Jordi Gallart, delgat federatiu, ha explicat que “la vuitena jornada s’ha desenvolupat amb plena normalitat i amb poques incidències”. “Això és significatiu ja que a cada jornada es fan 10 partits, que vol dir que movem uns 120 cavalls, de 20 equips diferents”, explica.

La categoria Benjamins Sub 12 ha encetat el marcador. Els primer en saltar al terreny de joc han estat els petits del CEEC que han guanyat per 11 gols a 5 al conjunt de West-Fork. Els han seguit els joves de El Serrat i del Club Hípic GT. El partit ha estat un dels més emocionants de la jornada. La victòria s’ha disputat fins l’últim moment i ha caigut en mans dels moianesos. Izaskun Igarreta, directora esportiva de l’Hípica West-Fork, ha comentat que “els petits de Sub 10 han començat amb ponis nous” i ha afegit que “està molt satisfeta de com han jugat ja que ho han fet molt bé per ser el primer partit”.

Cadets Sub 14 ha sigut la segona categoria en trepitjar el camp. El CEEC ha caigut davant l’Alforges Camós per 2 gols a 13. Mentre que El Serrat ha guanyat els de GT per 7 gols a 5.

Posteriorment, han tingut lloc els parits de 2na Femení. Les amazones del CEEC han abatut per 8 gols a 5 les noies de l’Alforges Camós. En canvi, l’equip local ha perdut davant del Malla.

I, finalment, han aparegut els més menuts de la Lliga, la categoria de Poussins. Els petits del Serrat han derrotat els de Can Costa per 9 gols a 2.

Dins de la categoria de Tercera és on s’ha vist el resultat més desigual d’aquest diumenge. El partit l’han protagonitzat el CEEC que ha guanyat amb contundència el conjunt de West-Fork per 10 gols a 1. Per altra banda, El Serrat s’ha endut la victòria davant de l’equip de Can Costa, guanyant per 11 gols a 8. Izaskun Igarreta, directora esportiva de l’Hípica West Fork ha comentat que “les seves noies han lluitat molt, encara que s’han ficat tard dins el partit” i ha conclòs fent una valoració de la jornada dient que “tothom sembla content i, a més, l’assistència ha sigut elevada”. “La gent es comença a interessar cada vegada més per aquest esport”, ha afirmat.

Guillem Puigvert, un dels àrbitres d’aquest diumenge, ha afirmat que “avui ha estat una jornada de formació, intentem formar tan els nens a l’hora de jugar pel que fa a les normes, com als àrbitres perquè vagin agafant rodatge i puguin arbitrar bé els equips d’elit”

Propera jornada: 28-01-2018 a CLUB EQÜESTRE ALFORGES CAMÓS

c2140dd8-8ff2-411f-95c7-a9f088a52bef-min