La jornada dels empats

IMG7717El Club Les Alforges de Banyoles va acollir el diumenge 28 de gener la novena jornada de la XIX Lliga Catalana de Horseball,

Els protagonistes d’aquesta darrere trobada han estat les categories de Poussins, els equips de Sènior, Segona Femení i els Benjamins. Malgrat haver començat amb uns minuts de retard, els partits s’han acabat disputant a l’hora prèviament acordada, i la jornada ha transcorregut de manera tranquil·la i sense incidents.

Els menuts de la lliga, la categoria de Poussins, han sigut els primers d’estrenar el marcador. L’equip local ha guanyat per 9 gols a 5 als osonencs de l’Hípic Club GT. Anna Planas, entrenadora de l’Alforges, ha valorat el partit de manera molt positiva comentant que ”els contrincants encara que eren més novells han donat guerra el principi i ens ha constat, però llavors han afluixats un mica i hem acabat jugant molt bé. “Jugàvem a casa i ha sigut un punt a favor nostre” ha afegit. Seguidament ha sigut el torn dels petits del Malla que han jugat contra els del CEEC, després d’una intensa batalla cap dels dos ha aconseguit derrotar al seu contrincant i el partit ha finalitzat amb un empat a 6.

Dins de la categoria Sènior és on s’han pogut veure els resultats més ajustats. L’equip de GT ha acabat empatant a 7 gols contra l’equip de Can Costa. Igual els ha passat els del Malla que no han pogut abatre els seus rivals, el conjunt de l’Alforges, hi han deixat el marcador amb 11 gols tots dos. Marià Clavell, entrenador de Malla, ha comentat que “tant aquest partit com el de Poussins, han sigut uns partits molt igualats, ambdós han acabat amb empat. Han sigut molt distrets pels espectadors ja que podien haver guanyat qualsevol dels dos equips”. I ha conclòs dient que “han sigut realment emocionants”. Posteriorment ha tingut lloc el partit celebrat per dos equips de la comarca de Girona, el Banyoles després d’una batalla sense treva ha guanyat l’equip de la Garrotxa per 12 gols a 7.

Les amazones de la lliga han continuat la jornada. L’equip de 2na Femení de West Fork ha perdut davant les noies del Malla per 4 gols a 7. Qui tampoc ha tingut sort avui, ha estat l’equip local que ha sigut abatut pel CEEC per 5 gols a 8. Miquel Julià, entrenador del CEEC, ha comentat que “ha sigut un partit bastant igualat, ja ens ho pensàvem perquè a l’última jornada ens van donar molta guerra. Ha continuat dient que “l’Alforges és un equip molt consolidat i amb molta experiència, ens coneixen i poden veure i saber amb què fallem i han fet un gran partit. “Nosaltres també hem jugat bé, però ens falta encara rodatge i aprendre a jugar amb la pressió d’un equip que t’empaita” ha afgit.

I, finalment, els darrers en trepitjar al terreny de jocs han estat la categoria de Benjamins. L’equip de Malla s’ha endut la victòria davant dels joves de Banyoles per 12 gols a 8, mentre que els de la Garrotxa s’han vist superats amb contundència per l’Alforges perdent per 5 gols a 12.

Propera jornada: 04-02--2018 al CAN TRAMP, CARDEDEU

Font: Horseball Catalunya