La jornada 19 inicia el playoff pel titol de segona

IMG1279-min L’hípica El Serrat de Moià ha estat l’escenari ideal per reprendre la lliga catalana després de l’aturada per l’Open Internacional Alforges.

En una jornada on han entrat en joc els equips de Sub10, Sub12, Sub14, segona i tercera, la igualtat i els bons partits han ocupat l’ordre del dia des de primera hora del matí.

A la segona divisió mixta va començar el playoff pel títol amb dos partits que es van decidir al tram final. Al primer encontre, que enfrontava al campió de la lliga regular i el quart classificat, no hi va haver sorpreses i l’Alforges va vèncer al GT per un ajustat 10­8, després d’obrir un forat de quatre gols al marcador i veure com els de Folgueroles acabaven reduïnt la distància a només dos. Al segon partit de la lluita pel títol, la intensitat també va marcar la dinàmica i el CEEC i el Banyoles, segon i tercer a la lliga regular respectivament, van oferir un bon espectacle als aficionats presents a Moià. El partit es va decidir a l’últim minut a favor del conjunt banyolí. Tot i això, el CEEC no va passar el control previ i veu com el resultat final és de 8­0 pels del Pla de l’Estany. A la lluita per la cinquena posició, Can Costa i Esparreguera es van imposar a Malla i Garrotxa respectivament.

A Tercera El Serrat segueix perseguint al CEEC en la lluita pel liderat amb el duel que els enfrontarà a l’última jornada a l’horitzó. Els moianesos van superar a West­Fork per un clar 2­14. A la part baixa de la taula, Esparreguera va vèncer a Can Costa per 5­11 i aconsegueix així la segona victòria de la temporada.

En categoria Sub14 l’Alforges va patir per seguir contant els seus partits per victòries gràcies al gran partit que va plantejar­li El Serrat, que buscava col·locar­se a la segona posició. Un final ben gestionat per part dels líders va valer per acabar el partit amb un valuós 7­9. A l’altre partit d’aquesta categoria disputat a Moià, l’Esparreguera va suar per aconseguir la primera victòria de la temporada imposant­se per 8­7 al GT.

Els benjamins van obrir foc en aquesta dinovena jornada marcant la pauta pels partits que vindrien després. Tots els partits d’aquesta categoria es van caracteritzar per el joc ofensiu i la igualtat, que van fer que tots acabéssin en avantatges mínims al marcador. El Serrat va guanyar 13­11 al Malla, el Garrotxa va vèncer per 8­9 al CEEC i l’Esparreguera va patir per superar al West­Fork, cuer, per un ajustat 12­11, en un gran partit dels benjamins de Salou.

En categoria Sub10 només es va disputar un partit I El Serrat ho va aprofitar per mantenir­se ferm al liderat amb un ple de victòries. Els locals es van imposar a l’Esparreguera per un clar 6­12 i segueixen seguint l’estela d’imbatibilitat d’Alforges. Justament aquests dos equips es jugaran el liderat a l’última jornada.

Propera jornada: 12 i 13 de maig 2018 a l’HÍPICA LES DEUS, C.H. BANYOLES.

Font: Horseball Catalunya

IMG1869-min