La segona divisió mantindrà l’emoció fins a l’ultima jornada

IMG5287-minLa jornada 22, disputada aquest cap de setmana a l’Hípica GT, a Folgueroles, ha afegit emoció als playoffs pel títol de segona divisió.

L’Alforges n’ha sortit beneficiat sumant la seva segona victòria i el GT queda despenjat i sense opció a lluitar pel campionat. CEEC i Banyoles buscaran donar la sorpresa a l’última jornada, que també tindrà lloc a l’hípica osonenca.

L’Alforges ha posat les bases per ser el campió de la segona divisió. En un dels millors partits que s’han vist fins el moment a la categoria, els de Camós van superar per 8-7 al Banyoles en plena lluita pel títol. El format playoff, però, fa que els de la capital del Pla de l’Estany segueixin vius fins a l’últim partit, que jugaran contra el CEEC, que es va convertir en l’altre aspirant al títol derrotant al GT al seu propi terreny de joc i deixant-lo fora de la lluita pel campionat. Amb aquests resultats, l’Alforges en té prou amb un empat davant del CEEC per proclamar-se campió. Les opcions de Banyoles i CEEC passen per victòries pròpies i una derrota per més de quatre gols dels alforjans. Malgrat no ser en la lluita pel títol, el GT encara pot pujar al podi de la categoria.

A la segona divisió femenina el Malla torna a assolir el liderat després de guanyar a l’Esparreguera per un 7-4 que reflecteix la igualtat que es va viure sobre el terreny de joc. Tot i així, les noies entrenades per Marià Clavell tenen un partit més que les seves rivals directes, el CEEC, que té l’opció de guanyar la lliga a l’última jornada davant el West-Fork, que és cuer.

El CEEC s’ha assegurat el títol de la tercera divisió. Els de Can Tramp no van tenir problemes per superar al West-Fork a la penúltima jornada assegurant-se així el títol abans d’enfrontar-se al seu principal perseguidor, El Serrat, a l’últim partit de lliga. Els de Moià ja no poden optar al títol malgrat superar al Can Costa per 7-5.

En categoria cadet la lliga ja estava decidida abans d’arribar a la jornada d’aquest cap de setmana i l’Alforges ha assolit la fita de proclamar-se campió havent guanyat tots els partits que ha disputat. Diumenge es va desfer del CEEC per 8-5. A l’altre partit de la categoria, el GT no va poder fer res davant d’un El Serrat molt superior i que va passar per sobre dels locals amb un clar 2-10.

Els benjamins van ser els que van inaugurar la jornada des de la primera hora del matí. Aquesta era la última jornada per als nois i noies de sub12 i l’Alforges s’ha proclamat campió de la lliga 2017-18. Els de Camós han exercit un gran domini durant tot el campionat i han assolit la xifra de 100 gols a favor, aconseguint resultar invictes durant tota la temporada. El Malla i el Banyoles han completat el podi d’aquesta categoria després d’aconseguir àmplies victòries davant Garrotxa i GT respectivament.

Propera jornada: 16-06-2018 a l’HÍPICA GT, FOLGUEROLES.

Font: Horseball Catalunya

IMG6095-min