L’Alforges campió de segona en un gran final de temporada

IMG6512-minL’última jornada de la Lliga Catalana va refermar la bona feina feta durant tot l’any per part de tots els equips tant pel que fa a la competició

com per la gran afluència de públic durant tota la jornada i a l’acte d’entrega de premis i festa final de temporada.

L’Alforges va aconseguir alçar-se campió de la segona divisió mixta després de guanyar tots els seus partits del playoff. A l’última jornada, la víctima va ser el CEEC. El podi de la categoria es va decidir en l’altre partit, on el GT va superar al Banyoles i es va apoderar del segon calaix i la plata. La igualtat en aquesta categoria ha estat tant manifesta que el segon, el tercer i el quart lloc s’han decidit per la diferència de gols aconseguida respectivament pel GT, el Banyoles i el CEEC.

A la segona divisió femenina el CEEC, que depenia de si mateix, va proclamar-se campió després de superar al West-Fork amb gran superioritat. Malla i Alforges van completar el podi de la categoria. Les de Camós van superar a l’Esparreguera en un partit on el vencedor s’enduia el bronze.

Amb el títol de tercera decidit, El Serrat volia trencar la imbatibilitat del CEEC i va estar molt a prop d’aconseguir-ho. En un dels partits més disputats de la jornada, els de Moià van plantar cara però no van poder fer ensopegar als de Can Tramp, que es van imposar per 5-6. L’Esparreguera va superar al West-Fork per 2-9 però no va poder prendre la tercera posició de la lliga al Can Costa.

Els cadets van tancar la lliga amb una jornada plena de gols. Amb l’Alforges campió, les victòries de CEEC i El Serrat, davant GT i Esparreguera respectivament van fer que els de Can Tramp i els de Moià acabéssin la lliga empatats a punts. La diferència de gols, però, fa que El Serrat sigui qui es pengi la medalla de plata.

Els Poussins van acabar la temporada amb tots els equips en competició. El Serrat i l’Alforges s’enfrontaven en un duel que havia de decidir el campió. Els dos equips arribaven amb un ple de victòries a l’última jornada i El Serrat va aconseguir mantenir-la i proclamar-se campió invicte de lliga. El podi dels més petits el completa el Malla, que va superar al Banyoles i va aconseguir mantenir-se en la posició de bronze.

Després de la disputa de tots els partits d’aquesta 23ª jornada es va procedir a l’entrega de medalles i trofeus als equips participants i als jugadors i cavalls més destacats de la temporada. El Sr. Emili Zegrí, president de la Federació Catalana d’Hípica, el Sr. Ramon Fatjó, Vocal de la FCH i president de Horseball Catalunya, i el Sr. Francesc Puy, Vocal de la FCH van ser els encarregats de fer l’entrega de medalles i trofeus a tots els jugadors i equips participants en una gran festa de clausura de la temporada.

Font: Horseball Catalunya

IMG6536-min