Es va jugar la 3ª jornada de la Lliga de Horseball

3 jornadaAquest cap de setmana, acompanyat per un molt bon dia, a la ciutat de Banyoles, va tenir lloc la tercera jornada de la XX Lliga Catalana.

La jornada, que va començar a les 8 del matí, va comptar amb un total de 17 partits, tot i el gran nombre de partits, els horaris s’han complert, gràcies a l’organització, arbitres i equips participants.

Destaquem la presència de nous equips com l’Equillet A i B, de sub10, que van jugar l’un contra l’altre amb un resultat de 3-0, respectivament. L’equip d’Alforges de tercera, que s’ha incorporat per primer cop a la lliga catalana, i que va jugar contra CEEC, que va fer un gran partit, acabant amb un resultat d’1-14 pel CEEC.

Els sub14 han inaugurat la jornada, a més a més els 2 equips han estat del mateix club, l’Alforges A contra l’Alforges B, acabant el derbi a favor de l’A, anotant 9 gols a 2 al marcador. El segon partit d’aquesta categoria ha sigut el Serrat, marcant un gol, contra el CEEC, que n’ha fet 7. Finalment l’últim partit de sub14 l’han jugat l’Esparraguera, aconseguint la victòria, contra el C.H. Banyoles.

Pels Sub10, hi ha hagut la victòria de l'equip d'Alforges, anotant 10 gols a 1 contra l'equip de Can Costa, l'Equillet A contra el B, i finalment el C.H.Banyoles, 7 a 5 gols del Camprodon.

Els Sub12 han fet 2 partits, que en total han sumat un gran nombre de gols, el Serrat, n'ha marcat 11 en contra del Garrotxa que n'ha marcat 17! I amb empat pel C.H.Banyoles que ha jugat contra l'altre equip banyolí, l'Alforges, 7-7.

Els Sub16 han jugat un total de 3 partits, entre els quals trobem l'Hipic GT B, nou equip de joves jugadores, contra el Malla, que ha guanyat, anotant 2 a 9 al marcador, l'Esparraguera 3 – Alforges 7, i per últim, el CEEC que ha aconseguit la victòria contra el Serrat.

Per les noies de femení 2a la victòria se l'han emportat els equips del CEEC, contra Can Costa, l'Hipic GT, anotant 7 gols contra els 3 del West Fork, i finalment els dos clubs de la comarca, Banyoles H.B i Alforges, que van tenir un partit molt igualat fins a l'últim moment, amb el resultat d'11 a 7, respectivament.

Els partits de Mixta i Tercera van comptar amb l’enfrontament d’Alforges contra CEEC, que va fer un molt bon partit, i West Fork que va jugar al Banyoles H.B. i que no va aconseguir la victòria.

Per tancar la jornada, el Banyoles H.B., els de casa, van disputar el partit contra el Malla, de Vic. Guanyat per 12 a 4.